In deze gratis module krijg je alvast een voorproefje van wat goed zakelijk bellen je kan opleveren. Je ontdekt waarom bellen essentieel is voor meer omzet, wat er vaak misgaat én hoe je daar verandering in brengt.
Bellen is de rode draad van een onderneming
Bellen in het algemeen en telefonische acquisitie in het bijzonder zou een onderdeel moeten zijn van het communicatie, marketing- en salesproces van elke onderneming.
Met een goed proces op het gebied van bellen in het algemeen en telefonische acquisitie in het bijzonder haal je veel meer uit je marketing- en salesbudget, vul je de salesfunnel met nieuwe leads, realiseer je meer omzet, voorkom je heel veel misverstanden en bespaar je tijd.


Gebrek aan bel-beleid kost omzet!
Mijn missie is om bedrijven daar bewust van te maken en te helpen bellen in het algemeen en telefonische acquisitie in het bijzonder te integreren in onder meer het marketing- en salesproces.
Met advies, training en coaching zorg ik ervoor dat de telefoon overal in jouw onderneming omarmd wordt als medium om nieuwe klanten te werven en meer omzet te realiseren.
Mijn beladvies, -training en coaching genereren jou omzet!